ISSN: 1306 - 0015 • E-ISSN: 1308 - 6278
Turkish Archives of Pediatrics
Bir ergende metformin zehirlenmesi [Turk Pediatri Ars ]
Turk Pediatri Ars . 2012; 47(4): 313-314 | DOI: 10.4274/tpa.1004

Bir ergende metformin zehirlenmesi

Erdal Eren1, Mehmet Türe1, Veysi Almaz1, Tekin Bilgiç2, Ihsan Yıldırım1, Tahsin Gider1
1Harran Üniversitesi Tıp Fakültesi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı, Şanlıurfa, Türkiye
2Harran Üniversitesi Tıp Fakültesi, Anesteziyoloji ve Reanimasyon Anabilim Dalı Şanlıurfa, Türkiye


Metformin intoxication in an adolescent

Erdal Eren1, Mehmet Türe1, Veysi Almaz1, Tekin Bilgiç2, Ihsan Yıldırım1, Tahsin Gider1
1Harran University Medical Faculty, Department of Pediatrics, Şanlıurfa, Turkey
2Harran University Medical Faculty, Department of Anesthesiology and Reanimation, Şanlıurfa, Turkey


Erdal Eren, Mehmet Türe, Veysi Almaz, Tekin Bilgiç, Ihsan Yıldırım, Tahsin Gider. Metformin intoxication in an adolescent. Turk Pediatri Ars . 2012; 47(4): 313-314

Sorumlu Yazar: Erdal Eren
LookUs & Online Makale