Journal of Psychiatric Nursing
Ulusal yenidoğan endokrinoloji yaklaşımında yeni bir sayfa açmak [Turk Pediatri Ars ]
Turk Pediatri Ars . 2018; 53(1): 196-197 | DOI: 10.5152/TurkPediatriArs.2018.01824

Ulusal yenidoğan endokrinoloji yaklaşımında yeni bir sayfa açmak

Ömer Erdeve1, Korcan Demir2, Esin Koç3, Feyza Darendeliler4
1Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı, Yenidoğan Bilim Dalı, Ankara, Türkiye
2Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı, Çocuk Endokrinoloji Bilim Dalı, İzmir, Türkiye
3Türk Neonatoloji Derneği Başkanı, Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı, Yenidoğan Bilim Dalı, Ankara, Türkiye
4Çocuk Endokrinolojisi ve Diyabet Derneği Başkanı, İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı,Çocuk Endokrinoloji Bilim Dalı, İstanbul, Türkiye

Turning over a new leaf in national neonatal endocrinological approach

Ömer Erdeve1, Korcan Demir2, Esin Koç3, Feyza Darendeliler4
1Division of Neonatology, Department of Pediatrics, Ankara University, Faculty of Medicine, Ankara, Turkey
2Division of Pediatric Endocrinology, Department of Pediatrics, Dokuz Eylül University, Faculty of Medicine, İzmir, Turkey
3President of Turkish Neonatal Society, Division of Neonatology, Department of Pediatrics, Gazi University, Faculty of Medicine, Ankara, Turkey
4President of Turkish Pediatric Endocrinology and Diabetes Society, Division of Pediatric Endocrinology, Department of Pediatrics, University İstanbul, Faculty of Medicine, İstanbul, Turkey

Ömer Erdeve, Korcan Demir, Esin Koç, Feyza Darendeliler. Turning over a new leaf in national neonatal endocrinological approach. Turk Pediatri Ars . 2018; 53(1): 196-197

Sorumlu Yazar: Ömer Erdeve