Journal of Psychiatric Nursing
Ayın olgusu [Turk Pediatri Ars ]
Turk Pediatri Ars . 2005; 40(4):

Ayın olgusu

Çiğdem Yılmaz Aydoğmuş1, Tiraje Celkan2, Süha Göksel3, Yıldız Camcıoğlu4
1İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıklı Anabilim Dalı, İstanbul
2İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı, Çocuk Hematoloji-Onkoloji Bilim Dalı, İstanbul, Türkiye
3İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı, Patoloji Bilim Dalı, İstanbul
4İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı, Çocuk Allerji ve İmmünoloji Bilim Dalı, İstanbul, Türkiye

Case of Month

Çiğdem Yılmaz Aydoğmuş1, Tiraje Celkan2, Süha Göksel3, Yıldız Camcıoğlu4

Çiğdem Yılmaz Aydoğmuş, Tiraje Celkan, Süha Göksel, Yıldız Camcıoğlu. Case of Month. Turk Pediatri Ars . 2005; 40(4):

Sorumlu Yazar: Çiğdem Yılmaz Aydoğmuş